Proč už neplatí tradiční marketing přehled

nehodnoceno
Proč už neplatí tradiční marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/17_/176974/proc-uz-neplati-tradicni-marketing-73u-176974.jpg 0 0 0

Publikace se zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, jako např. marketing hodnotových řetězců, uspořádání klientů, 'passion branding' nebo tzv. diskriminační cenovou politiku. Nabízí čerstvé myšlenky, inspirované inovativními řešeními o marketingu služeb, marketingu rozhodování a o vytváření hodnot v organizacích usilujících o uspokojení a udržení si zákazníka.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

Beyond Traditional Marketing: Innovations in Marketing Practice


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Proč už neplatí tradiční marketing. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Proč už neplatí tradiční marketing v seznamech

v Knihotéce1x
v Chci si koupit1x