Mé roky s Ferrari přehled
Niki Lauda
Život jednoho velkého závodníka ve formuli 1. Pohled do zákulisí velkých cen. Vzestupy a pády z dob, kdy závody byly plné nebezpečí a umění jezdit.
Literatura naučná Biografie a memoáry Sport
Vydáno: 1983 , Mladá frontaOriginální název:
Protokoll - Meine Jahre mit Ferrari , 1977
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Mé roky s Ferrari. Přihlašte se a napište ho.
Komentáře (17)
Kniha obsahuje tři části. První a hlavní je vyprávění Laudy o jeho letech ve stáji F1 Ferrari, ta mi přišla zajímavá. Druhá část knihy je jakési dušezpytné pojednání o Laudovi, které mě moc nebavilo. Třetí je zase vyprávění Laudy o tom, co bylo, než se k Ferrarimu dostal, to bylo zajímavé stejně jako první část. Celkem mi kniha přijde poměrně nekonzistentní - myslím, že kdyby se Laudovo vyprávění trochu lépe učesalo, mohlo to být záživnější...
Názory Laudy na to, co jeho kariéru učinilo zásadním - nehodu na Nürburgringu, ale také na kolegy, stáj Ferrari a závodění vůbec. Ukazuje, že tento Vídeňák vůbec nebyl osobou, jíž byste snadno pochopili. Mnohdy nečekaná až zbrklá rozhodnutí - přičemž s ohledem na datum vydání v knize není zachycen rok 1979 a následné události - nekompromisní postoje a balancování na hraně popularity. To je Niki Lauda, jemuž novináři často udělovali nepopulární citron jako symbol pro pilota, s nímž není lehké se domluvit.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Mé roky s Ferrari v seznamech
v Právě čtených | 7x |
v Přečtených | 95x |
ve Čtenářské výzvě | 16x |
v Doporučených | 8x |
v Knihotéce | 69x |
v Chystám se číst | 28x |
v Chci si koupit | 13x |
v dalších seznamech | 1x |
Štítky knihy
závody (sport) automobilový sport automobiloví závodníci popáleniny Formule 1, závody F1
První část kniha byla dobrá, ale druhá polovina už ztratila glanc tím, že nebyla vyprávěním Nikiho Laudy, což jsem nečekal. Potvrdilo se mi, že Niki byl prostě svéráz a byl svůj a také bylo fajn, že nám ukázal, jak to ve Ferrari fungovalo a myslím, že do teď určitě i funguje, že to není jen pozlátko, ale i prostředí plné intrik.