Jak se stát Pařížankou přehled
Sophie Mas , Anne Berest , Audrey Diwan , Caroline De Maigret
Pařížanka a Paříž. Synonyma pro specifický životní styl i názory. Pařížanku poznáte všude na světě díky jejímu osobitému šarmu a způsobu, jakým si dokáže vychutnávat život. Je neustále šik a elegantní. Nemusí se ani moc namáhat a muži jí padají k nohám. Samozřejmě že Pařížanka je žena jako všechny ostatní, ale se špetkou něčeho navíc… A pokud se chcete dozvědět i něco z jejích tajných triků, zkuste zalistovat touto knihou, která vyšla z pera skutečných rodilých Pařížanek. Život je krásný… po francouzsku!... celý text
Literatura světová Literatura naučná Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2014 , JotaOriginální název:
How to be a Parisian Wherever You Are , 2014
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Jak se stát Pařížankou. Přihlašte se a napište ho.
Komentáře (23)
Velice osvěžující: nejrůznější témata, kratičká zpracování textů, včetně aforismů, vždy trefné a k jádru věci, barevný obrazový a foto doprovod, pár receptů a hodně triků, na všechno.
Čtyři autorky, ale není to na výsledku nijak poznat, což je velké plus.
Parádička, úplně ty Pařížanky vidím a slyším! A Paříž a Francii a francouzštinu jakbysmet!!!
Vždycky si stěžuji na přílišnou váhu knih, kde to nemá žádný smysl (a obtěžuje to mne jako čtenáře): tahle vcelku útlá a rozsahem nevelká kniha je taky pořádně těžká, ale má to své opodstatnění ve výborné výpravě - krásný silný lesklý papír dělá vhodný základ pro barevné grafické provedení, které ještě jednou oceňuji.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Jak se stát Pařížankou v seznamech
v Právě čtených | 3x |
v Přečtených | 206x |
ve Čtenářské výzvě | 29x |
v Doporučených | 4x |
v Knihotéce | 53x |
v Chystám se číst | 74x |
v Chci si koupit | 29x |
v dalších seznamech | 2x |
Vďaka krátkym textom, som knihu prečítala za jeden deň. Narazila som aj na pár zaujímavých myšlienok, ale podľa mňa bol okolo knihy nezmyselný "hype" a je to len dielo dobrého marketingu a PR...