metodika, metodické příručky

štítky

82 knih


Autismus v edukační praxi 91% Autismus v edukační praxi 2017, Barbora Bazalová

Kniha je určena především rodičům dětí s autismem. Své si v ní najdou také jejich rodiny, učitelé, asistenti pedagoga, studenti nejrůznějších oborů, do kterých problematika autismu spadá, sympatizanti i široká veřejnost,... více


Metodika dramatické výchovy 84% Metodika dramatické výchovy 2011, Eva Machková

Metodika dramatické výchovy. Zásobník dramatických her a improvizací. více


Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení 96% Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení 1998, Věra Pokorná

Soubor cvičení pro rozvoj vnímání a poznávání, který učitelům i rodičům umožňuje vybrat takovou činnost, která je pro dítě účelná, protože odpovídá jeho úrovni rozvoje jednotlivých funkcí a přispívá k nápravě příslušné s... více




Ako sa ľahko učiť 60% Ako sa ľahko učiť 2005, Kurt Tepperwein

Spôsoby a metódy rýchleho a efektívneho učenia sa. Málokto zo žiakov a študentov vie o obrovských možnostiach, ktoré driemu v podvedomí človeka, o nevyužitých schopnostiach a silách, ktoré možno prebudiť a vyvíjať. A... více


Vědci v mateřské škole 2: Aktivity pro malé badatele 100% Vědci v mateřské škole 2: Aktivity pro malé badatele 2018, Dagmar Krupová

Kam zmizí kaluže, které se dělají po dešti? Jak se můžeme zahřát, když nám je chladno? Co se stane s cukrem, který nasypeme do čaje? Odkud máme elektřinu? Podobné otázky podněcují dětskou zvídavost a učitel udělá to nejl... více


Příčná flétna: Praktická metodika 100% Příčná flétna: Praktická metodika 1998, František Malotín

Jedinečné dílo, které se podrobně zabývá všemi potřebnými aspekty výuky, nově vysvětluje dýchání, tvoření tónu a zdůrazňuje tolik opomíjený pozitivní přístup ke hře. více


Akvarel 100% Akvarel 1997, José M. Parramón

Velmi stručná příručka uvádí teoretické i praktické pokyny pro malbu technikou akvarelu. více


Príručka pre skautských vodcov 100% Príručka pre skautských vodcov 2004, kolektiv autorů

Příručka vydaná Slovenských skautingem pro všechny vůdce a vedoucí oddílu. Shrnuje všechny základní poznatky z metodiky, psychologie, skautských i duchovních nauk, vedení oddílu i některé postřehy k administrativě. Knih... více


Sociální kliniky 80% Sociální kliniky 2019, Pavla Kodymová

Monografie je věnovaná životu a dílu Marie Krakešové (1898–1979), zakladatelky české školy sociální práce. Seznamuje čtenáře s unikátním konceptem tzv. sociálních klinik, jejichž cílem bylo zajistit komplexní praktickou ... více


Výstava v archivu: Teorie a praxe 100% Výstava v archivu: Teorie a praxe 2019, Tomáš Černušák

Zatímco v muzeích a knihovnách má pořádání výstav dlouhou tradici, v archivech jde o poměrně nový jev. Publikace se věnuje výstavní prezentaci v prostředí archivu z teoretického i praktického hlediska. První část je věno... více


Asistence lidem s postižením a znevýhodněním 70% Asistence lidem s postižením a znevýhodněním 2010, Iva Uzlová

Kniha přináší základní informace o současném legislativním zajištění asistence, možnostech financování, organizaci a náplni práce asistenta, zásadách spolupráce s rodiči, učiteli a poradenskými pracovníky, nabídne prakti... více


Metodika organisace výchovného procesu 100% Metodika organisace výchovného procesu 1953, Anton Semjonovič Makarenko

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Jak modernizovat výuku dějepisu: Výchovné a vzdělávací strategie v dějepisném vyučování 80% Jak modernizovat výuku dějepisu: Výchovné a vzdělávací strategie v dějepisném vyučování 2007, Dagmar Hudecová

Příručka se věnuje výchově vzdělávacím strategiím ve výuce dějepisu a je určena pedagogům všech typů škol. Text je doplněn několika přílohami, kde jsou uvedeny některé cílové kvality jednotlivých klíčových kompetencí vym... více


Čeština jako cizí jazyk. Úroveň A1 40% Čeština jako cizí jazyk. Úroveň A1 2005, Marie Hádková

Popis knihy není zatím k dispozici. více


101 metod pro aktivní výcvik a vyučování 80% 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování 1997, Mel Silberman

Více než sto metod a námětů pro lektory a učitelé starších studentů a dospělých, které mají vést k aktivnímu způsobu zapojení žáků, podněcují učení formou otázek, týmovou spolupráci a upevnění naučeného. více


Múzeá a múzejníctvo 100% Múzeá a múzejníctvo 1984, Anna Gregorová

Napísala PhDr. Anna Gregorová, fotografie a fotoreprodukcie Miroslav Gregor Vydanie prvé Edícia: Teória a výskum Séria: Monografie ... Obsah: I. Múzeum a skutočnosť II. Múzeum a spoločnosť III. Múzeum, muzeológia... více


Kuchařka pro lektory zažitkově orientovaných kurzů, aneb, (Ne)vaříme z vody 80% Kuchařka pro lektory zažitkově orientovaných kurzů, aneb, (Ne)vaříme z vody 2014, Petr Soják

Publikace Kuchařka pro lektory zážitkově orientovaných kurzů aneb (Ne)vaříme z vody je primárně určena studentům oboru Sociální pedagogika a volný čas, jako teoretická i praktická podpora při studiu předmětů zaměřených n... více


Nezapomeň své jméno 80% Nezapomeň své jméno 1984, Marian Reniak

O špionáži západních kontrarozvětek na území socialistických států. V textu jsou i fotografie techniky používané v 60. letech 20. století. více


Jak napsat a používat individuální vzdělávací program 60% Jak napsat a používat individuální vzdělávací program 2004, Zdeněk Bělecký

Příručka radí pedagogům jak prostřednictvím IVP integrovat žáky se zvláštními vzdělávacími potřebami, tedy žáky s různým postižením, cizince i děti nadané. Autoři, pracovníci školní inspekce, se snaží vymezit terminol... více


Raná komunikace mezi matkou a dítětem 100% Raná komunikace mezi matkou a dítětem 2002, Anna Cícha Hronová

Brožura informuje o realizaci velmi zajímavého a důležitého projektu, jehož cílem bylo srovnat verbální a neverbální komunikaci ve vztahu jednak neslyšící matky ke svému sluchově postiženému dítěti a jednak slyšící matky... více